Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 25 sierpnia 2018

Scrapbooking - moje hobby


Cześć Wszystkim !


Na początek chciałabym się przedstawić i napisać o sobie kilka zdań.
Jak już wiecie mam na imię Anna, na co dzień jestem żoną, mamą  
i maniaczką dokładności.
W wolne chwile, a najczęściej wczesnym rankiem zmykam do pracowni żeby kleić,
 ciąć lub mediować i o tym właśnie będzie mój blog.
Moja przygoda ze scrapowaniem rozpoczęła się od robienia kartek 
na Święta Bożego Narodzenia. 
Życzenia wszystkim przypadły do gustu, a tym samy zmotywowały mnie 
do dalszego działania.
Z okazji różnych uroczystości rodzinę i znajomych dumnie obdarowywałam swoimi pracami, a komplementy i podziękowania dodawały mi skrzydeł :)
Próbuję różnych form i technik, ale wciąż jest mi mało i mało, 
moja ciekawość jak coś wykonać,
 jak użyć danego medium była i jest wciąż niezaspokojona.
Dlatego chcę się rozwijać i szukać nowych inspiracji. 
 Serdecznie zapraszam do oglądania i komentowania mojego bloga.


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)