Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 26 października 2018

Dom ze swoją historią

Witam Was,
W jednym z moich wcześniejszych postów pojawił się cytat
 " każdy obraz ma swoją historię do opowiedzenia''
i w tym projekcie mój mediowy domek też ją ma :)
ale nie będę jej opisywać, tylko pozostawię Waszej interpretacji :-)
Drewniana baza w kształcie domku o wymiarach 15x20 i grubości 2 cm.
Pomalowałam go białym gesso, cegiełki nałożyłam przez maskę
 z użyciem pasty piaskowej, a miejscami strukturę do spękań 
dla pogłębienia efektu jaki chciałam uzyskać.
 Następnie ułożyłam kompozycję z wyciętych elementów 
 papierów Mintay by Karola z kolekcji Secret Place
i wykończyłam pastą z efektem mchu z cadence.
Chciałabym wiedzieć, jak wy to interpretujecie,
 więc proszę o umieszczanie swoich pomysłów w komentarzach :-) 

Pracę wysyłam do zabawy, na wyzwanie z Art Piaskownica


Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. Супер! Прекрасный домик! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, klimatyczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)