Ariana | Blogger | X X X X

piątek, 19 października 2018

Pudełko na drobiazgi

Witam Was!
Moje pierwsze mediowe pudełko na drobiazgi powstało na wyzwanie TicksArt 
i była to, również inspiracja na zrobienie czegoś nowego, 
niż tylko kartki, z czego bardzo się cieszę :)
Chciałam, żeby było delikatne i zarazem eleganckie,
 a taki efekt mojej pracy Wam prezentuje. 
Użyłam gesso, mgiełki, pasty strukturalne, woski, 
tekturki i inne detale dla wykończenia. 


 Pracę posyłam na dwa wyzwania


Challenge


Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł, super pudełeczko, dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor i śliczne pudełko :) dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! I jakie piękne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko, świetnie dobrałaś kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)