Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 7 marca 2019

Różowe Jajo

Hej, hej,
Uroczy kurczak na jajku powstał dla pewnej słodkiej małej dziewczynki.
Wykorzystałam do tego bazę z Woodouts , które nie raz już u mnie widzieliście ;)
Fajne jest to, że można ją postawić pomimo wielu dekoracji.
Okleiłam bazę papierem, brzegi tapowałam gesso, przez maskę nałożyłam 
pastę strukturalną, którą posypałam pudrem w kolorze różu oraz białego 
i podgrzałam nagrzewnicą do jego rozpuszczenia. Całość przetarłam pastą woskową  
i powstał delikatny blask, ale nie udało mi się uchwycić tego na zdjęciu.   
Kwiatki, koronka, perły w płynie i uśmiech dziecka na buzi gwarantowany :)
Woodouts ma wiele baz do dekoracji, które gorąco polecam, bo pracuje się na nich idealnie!

  


Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)