Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 23 kwietnia 2019

Wiosenny layout

Dzień dobry :)
Dzisiejsza inspiracja to praca scrapowa dla Altair Art z połączenia 
dwóch najnowszych kolekcji Spring Blossoms i Aurora.
Na pierwszy etap zabezpieczyłam arkusz przezroczystym gesso, 
po wysuszeniu,w niektórych miejscach przez maskę nałożyłam wzór pastą strukturalną
 i ponownie wysuszyłam, następnie zaczęłam układać kompozycję z wydartych i wyciętych 
elementów z arkuszy kolekcji, użyłam farb akrylowych w kilku miejscach, stempli 
oraz elementów metalowych, które przetarłam farbą, a na koniec troszkę delikatnych chlapań.
 Jest to moja pierwsza praca layout w takiej formie i myślę że nie ostatnia ;)







Miłego dnia,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)