Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 2 maja 2019

Lo przyjaciół

Witam serdecznie,
Bazy Woodouts od początku powstawania są mi bliskie :) 
i skradły moje serce nie tylko tym, że są grubiutkie 
i nie falują się w różne strony ;) ale również, że mają fantastyczne kształty!
Miałam przyjemność wystąpić gościnnie 
na inspiracyjnym i pełnym cudownych prac blogu Woodouts !
Na debiut ze mną przypadł bazie ramki ozdobnej, na której wykonałam 
 layout z papierami AB Studio z kolekcji "Enchanted flowers".
 Odrysowałam i wycięłam kształt bazy z papieru, nałożyłam przez maskę pastę, 
którą posypałam przezroczystym pudrem do embossingu i roztopiłam nagrzewarką.
następnie zaczęłam układać kompozycje wielowarstwową z użyciem tekturek 
i wyciętych elementów z kolekcji, a całość wykończyłam dodatkami: kaboszony,
 elementy metalowe, mikrokulki i chlapania.

a teraz efekt tej pracy ;)





Miłego dnia :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)