Ariana | Blogger | X X X X

środa, 8 maja 2019

Mediowy manekin

Cześć,
Na inspirację dla Woodouts przygotowałam mediowy manekin na nóżce
Jest to prosty projekty mediowy dla spróbowania swoich sił dla każdego :) 
Dla mnie mediowanie to wciąż eksperymenty, metodą prób i błędów ;)
na początek bazę pokryłam białym podkładem, następnie doklejałam 
elementy z tekturki oraz dzień wcześniej przygotowałam sobie odlewy
ramki, sukienki oraz borderu, który po rozcięciu ułożyłam na nóżce manekinu. 
Dla otrzymania dodatkowych faktur miejscami nakleiłam na żel medium gazę, 
oraz dwie wielkości mikrokulek, które wymieszałam również w medium, nałożyłam 
w kilka miejsc i podsuszyłam nagrzewnicą. Po naklejeniu elementów 
całość pokryłam białym gesso i ponownie wysuszyłam. Pomalowałam całość
 farbą akrylową i jak myślicie ? tak ponownie użyłam nagrzewnicy :)
  Następnie na całą bazę, metodą suchego pędzla nałożyłam biały puder antyczny,
następnie woski w kolorze białego złota, turkusu oraz złota antycznego.
 nie mogło zabraknąć również kwiatów :-) oraz elementu metalowego, tu nożyczek. 
I jak myślicie, że jest to prosty projekt do zrobienia ? Kto spróbuje się pochlapać ;)







Pozdrawiam :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)