Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 4 maja 2019

Ślubne opakowanie butelki

Dzień dobry,
Dziś mam inspirację dla Filigranek na bazie butelki z okazji ślubu, 
a poniżej kurs, w którym spróbuję Wam przybliżyć jak w szybki i łatwy sposób 
ozdobić taką bazę, więc chętnych zapraszam do wspólnego scrapowania :)
Będzie mi miło jak podzielicie się swoimi pracami 
na naszej stronie inspiracyjnej Filigranek na fb.


zaczęłam od odznaczenia i wycięcia środka opakowania butelki na papierze o wymiarach 30/30


zaznaczyłam linie do bigowania tak jak wskazuje baza

odrysowałam i wycięłam górne część butelki 

 po odrysowaniu i zaznaczeniu skleiłam bazę butelki
 

teraz zaczynam oklejać bazę i robię to po pasku, żeby kontrolować linie zagięć ;)

po oklejeniu bazy odrysowałam i wycięłam spód, żeby ładnie się spasował,  

 dokleiłam górne kawałki butelki, zrobiłam dziurki (u mnie był to przyrząd do dziurek )
można je również wykończyć nitami, ale nie ma takiej konieczności

na brzegi i łączenie dołu nałożyłam białe gesso 

ułożyłam wstępnie dekorację i przystąpiłam do klejenia 

Dziękuje za uwagę :)
Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)