Ariana | Blogger | X X X X

sobota, 22 czerwca 2019

Marine

Cześć,
Mogę już pokazać projekty, które wykonałam i zostały wręczone 
jako upominek urodzinowy cudownym bliźniakom.
Będą świetnym dodatkiem do dekoracji ich pokoju w stylu morskim 
a do tego użyłam bazy kotwicy Woodouts oraz elementów z hdf .
Na początek odrysowałam i wycięłam kształt z papieru i przykleiłam na gel medium.
Za pomocą gąbki całość przetarłam białym gesso i nałożyłam
miejscami przez maskę wzór pastą pękającą i odłożyłam do wyschnięcia.
 Zajęłam się elementami do dekoracji, z braku odpowiednich kolorów farb 
sięgnęłam po białą farbę akrylową i promarkery. 
okazało się, że był to dobry pomysł  i uzyskałam pożądany efekt ;) 
część przetarłam pudrem antycznym, a białe żaglówki tuszem.
Wróciłam do bazy kotwicy i całość przetarłam białym woskiem antycznym, 
a następnie przeszłam do części tej przyjemnej, czyli ozdabiania baz :) 
Zapraszam do obejrzenia efektów tej pracy ;)



 Pierwsza z ''odkrywaj świat''



druga  ''ahoj przygodo'' 



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)