Ariana | Blogger | X X X X

poniedziałek, 7 października 2019

Bez kwiatka


Hej, hej

 Na blogu Altair Art ruszyło kolejne wyzwanie miesiąca z tematem
Na pracy jak również na papierze nie może pojawić się motyw kwiatów,
na pierwszą myśl przychodzi praca w męski stylu, ale chcę pokazać,
że można wykonać kartkę z okazji ślubu bez użycia kwiatów
również tych na papierze. Wykorzystałam do jej zrobienia
kolekcji AA  The Beautiful Moments , której warstwy przykleiłam
na kosteczki 3D , dwuwarstwową tekturkę na której zrobiłam
złoty embossing , obrączki oraz złote perełki i zapakowałam
ją do kartonika, który także ozdobiłam do kompletu.






Zapraszam do wspólnej zabawy :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Kartki ślubne zawsze mi się kojarzyły z kwiatami, a okazuje się że można i bez nich i super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że przypadła Ci go gustu :) dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)