Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 17 października 2019

Mediowe okienko


Hej, hej

Dziś praca mediowa przygotowana na inspirację dla Altair Art 
z nowej kolekcji Midwinter  . Arkusz  kolekcji z numer 1 ma okienko, 
które było dla mnie natchnieniem do wykonania mediowego layoutu,
 a zarazem jest to przywołanie pewnego mojego wspomnienia ;)
Wybrany papier nakleiłam na bazę kwadrat o wymiarach 30/30 cm z mdf,
całość zabezpieczyłam heavy gesso white,wzór cegiełek nałożyłam przez maskę 
pastą strukturalną , dodatkowo dołożyłam murki cegiełek z tekturki
wokół nałożyłam pastę pękającą, tapowania z gesso, stemple.
Okienko, liście i róże również zostały zmediowane.
Po ułożeniu kompozycji miejscami przetarłam pastą mchu, a wokół kompozycji
 farbami wykonałam cieniowanie oraz trochę chlapań na wykończenie. 
Ja jestem zadowolona z efektu :)  a co wy myślicie ..? 









Uściski i do niebawem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)