Ariana | Blogger | X X X X

niedziela, 8 grudnia 2019

Świąteczny dekor


Cześć,

Na dzisiejszy post chcę Wam pokazać dekor świąteczny w stylu vintage, 
który był inspiracją z live prowadzonego przez Karolinę w jednej z grup na fb.
Wykorzystałam do niego bazę koło, którą okleiłam kartkami ze starej książki,
następnie zabezpieczyłam przezroczystym gesso. Wzór nałożyłam przez szablon, 
który posypałam pudrem do embossingu i rozpuściłam. 
Do ułożenia kompozycji wykorzystałam wyciętych elementów z papieru,
trzy kwiatki, dodatki świąteczne, farby akrylowej oraz brokatu.
Na koniec przetarłam brzeg bazy koła woskiem w złotym kolorze.
Mi się bardzo podoba i może Wam, również przypadnie do gustu :) 






Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)