Ariana | Blogger | X X X X

niedziela, 18 listopada 2018

Wianek pełen kwiatów

Witam Was,
 Na bazie wianka z Woodouts stworzyłam wielowarstwową kompozycję
wpisującą się idealnie w nowoczesne wnętrze domu.
Do wykonania tej pracy użyłam białe gesso, pastę piaskową, którą nałożyłam 
przez maski ze wzorem murku oraz serduszka, na ozdoby
wykorzystałam tekturki,koronki, szare liście w różnych kształtach,
 kwiaty w kolorze białym, szarym i czarnym oraz inne drobiazgi do wykończenia.
 Pracę posyłam na wyzwanie do zabawy z
http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/11/kolory-czarny-szary-biay.html

           


Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Очень красивая композиция! Великолепное сочетание и цветов, и деталей! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you for visiting and kind words :) Greetings

      Usuń
  2. Świetna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)