Ariana | Blogger | X X X X

wtorek, 11 grudnia 2018

Świąteczna Myszka Minnie

Witam Was,
Małe dziewczynki i te troszkę większe też ;) kochają Myszkę Minnie, 
stąd pomysł, żeby wykonać ozdobę świąteczną inspirując się tą postacią bajkową.
Moje dziewczyny są zachwycone :) być może i Wam przypadnie do gustu ;)
Użyłam kule ze styropianu, których górę pomalowałam czarnym gesso,
 a część różową impasto paint i posypałam brokatami.
Kokardki zrobiłam z papieru, wkręciłam haczyki, wstążka i gotowe;)
Pracę posyłam na wyzwania do zabawy z
http://sklepikgosi.blogspot.com/2018/12/wyzwane-27-swiateczne-ozdoby.html

oraz
http://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/12/wyzwanie-36-swiateczne-dekoracje.html

Pozdrawiam cieplutko,

8 komentarzy:

  1. Genialny pomysl;)! pozdrawiam cieplutko dziekując za udzial Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Z taką ozdobą święta są wyjątkowe :) Pozdrawiam świątecznie dziękując za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł dla małych dziewczynek!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)