Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 24 października 2019

Notatnik

Hej, hej

Lubię próbować tworzyć różne projekty i przyszedł czas na 
 notatnik, który będzie mi towarzyszył przez kolejne miesiące ;)
Okładkę okleiłam papierem, zabezpieczyłam podkładem gesso 
i nałożyłam dodatkowo wzór pastą strukturalną przez maskę na rogach strony.
Po wyschnięciu całość przetarłam woskami w kolorze złota w dwóch odcieniach.
Nie mogło zabraknąć kwiatów ;) więc z wyciętych elementów ułożyłam 
kompozycję, którą nakleiłam po skosie notesu i dokleiłam napis z tekturki.






Na spodzie okładki i dodatkowej karcie zrobiłam kieszonki,
które tworzą dodatkowe miejsce na notatki.
 Użyłam tu cienkopisu do stworzenia dodatkowych przeszyć
i wydobycia naklejonych elementów.  





Ostatnia strona również została przygotowana z kieszonką na inne zapiski. 



Pozdrawiam i do miłego niebawem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)