Ariana | Blogger | X X X X

czwartek, 27 września 2018

Bazy MDF Woodouts

Hej,hej
Na dziś nie mam żadnej kartki czy projektu mixed media,
chcę Wam pokazać bazy z płyty MDF firmy Woodouts, które zakupiłam :)
a jestem nimi tak zachwycona, że postanowiłam Wam o tym napisać,
iż może ktoś z Was też szuka czegoś nowego do swojego hobby.
Mają przeróżne piękne kształty i same się proszą -weź mnie do pracy.
Grubość ich to 0,6 cm więc skończył się u mnie problem wyginania form
w różne strony zwłaszcza przy mediowaniu :) a wysokości ich są różne w zależności
od kształtu, ale o tym będę pisać przy danym projekcie.
Będę oczywiście Wam pokazywać moje prace jakie powstaną na tych bazach,
więc do zobaczenia niebawem ;)

 
 
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)