Ariana | Blogger | X X X X

niedziela, 23 września 2018

Mixed media

Witam,
Szaleństwo piątkowego wieczoru mam dziś dla Was.
Tu zadziałało się już coś więcej. Na początek pracy wykonałam 
odlew borderu z elastycznej masy plastycznej. 
Na słoik użyłam medium do spękań a następnie naklejałam na to dekoracje, 
które postanowiłam użyć do wykonania tego projektu, czyli na początek border
                             a do tego dokładałam stopniowo kwiaty, liście,gazę oraz mikrokulki.                      Całą dekorację pokryłam białym gesso, a na całość użyłam Magic Paint, 
na to delikatne muśnięcia woskiem a piękna balerina wykończyła kompozycję.
Miło mi będzie jak ktoś z Was zaczerpnie inspiracje z mojej pracy,
 a jeszcze milej jak się tym pochwali,
więc do miłego... :)

                                                                                   Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony znak po sobie :)